Постинг
30.01.2013 14:34 -
Весели реклами
Духовитото остроумие вплетено в рекламно обръщение е средство отричано до края на миналия век. Към днешна дата обаче набира космическа скорост и всевъзрастови подръжници, защото се доказва като резултатен инструмент за приковаване на вниманието….без чук и пирони.
Почти общоприето е разбирането, че рекламата трябва да създава "приятни усещания от приятни (а може и не чак толкова приятни) неща". Съществува ли по-хубаво от това, да създадеш нещо, което да предизвика усмивка у зрителя, като едновременно с това да покажеш уникалност и креативност чрез един сатиричен и неподръжаем стил?! Често приемаме смехът, като нещо естествено и непринудено. Не си даваме сметка обаче, колко усилия са нужни да накараш някой да се засмее, особено в сегашното напрегнато и стресово ежедневие. Смехът е здраве. Той има силата да ни сближи, а не да ни отчужди. Смехът днес е форма на общуване, за разлика от времето, в което е бил проява на агресия. Хуморът е особеност на харизматичната персона. Особа привличаща внимание, симпатия и уважение у околните. В последно време хумористичните реклами се завръщат, защото освен, че привлича любопитство, улесняват и общуването между хората. Комуникацията е емоция, емоцията - смях. Рекламата е контактен метод, чиято цел е да запознава, убеждава и напомня. Със своите фактологични аргументи и хумористичен привкус, тя атакува разум и емоция едновременно. По този начин бързо привлича вниманието, повдига настроението и създава положителна нагласа у потребителя.
Пожелаваме Ви приятни минути усмихнато четейки тези редове.
Вълнообразно
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 7
Архив